«Витрати на будівництво приміщень для фітнесу окупаються через 3-5 років»

Четвер, 27 July, 2017

Пропаганда здорового способу життя спонукає інвесторів вкладати кошти в  будівництво спортивних комплексів і SPA-центрів. Експерт із нерухомості, маркетолог і власник мережі фітнес-клубів доводять, що така інвестиція вигідніша, ніж вкладення у торгові центри, розважальні комплекси або цінні метали.

У сегменті торговельної нерухомості його учасники відзначають зниження попиту платоспроможного населення. Хоча ринок демонструє збільшення торгових площ: наприклад, торік у Києві ввели в експлуатацію близько 156,7 тис. м². Це — найвищийпоказник за історію. Такий рекорд в першу чергу пов'язаний з виходом на ринок торгових центрів, будівництво яких було відкладали кілька років.

Це означає, що інвестиція в покупку приміщень під торговельні об'єкти несе низку ризиків. По-перше,  близько 30% площ можуть виявитися незаповненими. По-друге,  орендарі можуть розірвати договори, а пошук нових  і підготовка приміщень під їх вимоги займає щонайменше 2-3 місяці. Тому власнику доведеться шукати особливі способи для залучення і утримання клієнтів: знижувати орендні ставки, фіксувати валютний курс або отримувати оплату в гривні. Дехто компенсує витрати на ремонт або готовий отримувати від орендарів відсоток з товарообігу. Це часто зводить прибутковість бізнесу до нуля або загрожує збитками.

На тлі високих ризиків, пов'язаних з купівлею квадратних метрів під торгові об'єкти, інвестиції у відкриття фітнес-центрів виглядають більш привабливими.

Віктор ОБОРСЬКИЙ, керівник департаменту стратегічного консалтингу UTG:

— Сьогодні є чимало прикладів, коли незатребувані площі в торгових центрах здають саме під фітнес-клуби. Рентабельність для власників будівель  може бути різною і залежить від багатьох факторів: площі, орендної ставки, витрат на оздобленняприміщень. До слова, питання оздоблення — особливо актуальне для орендаря. Він хоче отримати вже готовий об'єкт — «під ключ». Але в будь-якому випадку, якщо є приміщення, які довгий час простоюють, краще їх віддати під фітнес-центр. Це приверне в середньому 500 чоловік на день. Як правило, людей із доходом середнім і вище середнього.

Сьогодні фітнес-індустрія демонструє великий потенціал зростання навіть в умовах економічної нестабільності.

Ангеліна ДЕРЕВЛЬОВА, директор з маркетингу та продажу ЖК RiverStone:

— Наявність фітнес-центру, спортзалу, залів для групових занять на території житлового комплексу або в крокової доступності, є однією з конкурентних  переваг. Це можна сказати і про бізнес-центри, в яких фітнес-клуби вже стали обов'язковою умовою. Але щоб зрозуміти, чи вигідно відкривати фітнес-центр, потрібно розуміти локацію, концепцію, маркетинговий і бізнес-план. Такі завдання найчастіше під силу мережевим операторам фітнес-індустрії. Саме вони готові надати широкий спектр послуг за прийнятними цінами і залишатися на плаву навіть у складні часи.

Дмитро ЄКІМОВ, засновник групи компаній Sport Life:

— У Європі відкриття фітнес-клубу окупається за два-три роки, в Україні — років за п'ять-шість. Це не простий бізнес, але він завжди буде затребуваним, а головне — дає віддачу при мінімальних ризиках.  Чого не скажеш про інші сегменти, на перший погляд привабливі для інвестування. Sport Life - оператор фітнес-послуг, а сервіс менш схильний до коливання курсу валют, більше орієнтований на гривню. Адже  не так сильно прив'язаний до доларової складової в своїй діяльності, на відміну від рітейлерів.

Нині в Україні чимало факторів сприяють розвитку фітнес-індустрії. Головний — інтерес з боку потенційних клієнтів. Сьогодні модно відвідувати фітнес-клуби, займатися спортом, піклуватися про  здоров'я. При цьому поріг входу в цей бізнес низький, знайти приміщення практично будь-якої площі за прийнятними цінами теж не складно. За словами експертів, за умови довгострокових договорів і мінімальних вкладень в ремонт і адаптацію приміщень при здачі його в оренду мережевомуоператору витрати на будівництво таких приміщень окупаються вже через 3-5 років. Це означає, що вигода від такої співпраці для девелоперського бізнесу очевидна.

Читати далі...

Ми передзвонимо вам!