Sport Life: курс на нові висоти!

Вівторок, 24 Січень, 2017

Початок року традиційно ознаменовується бажанням для представників індустрії фітнесу не тільки оглянути пройдений шлях відкриттів нових клубів, а й запланувати введення новацій. Тим більше, якщо є що сказати.

Соціально відповідальний бізнес

Минулий рік став знаменним для фітнес-клубів Sport Life: мережа наростила кількість клубів в українських містах, довівши їхню загальну кількість до 50. Нові фітнес-клуби Sport Life відкрилися в Києві, Чернівцях, Луцьку, Одесі, Львові, Дніпрі, Запоріжжі.

Це послугувало додатковим стимулом для соціального розвитку регіонів. Коли ми говоримо про соціальну направленість фітнес-бізнесу, не потрібно забувати про такий актуальний у час соціально-економічної кризи показник, як створення нових робочих місць. Sport Life — великий роботодавець і з відкриттям нових фітнес-клубів у регіонах для місцевих мешканців розширюються можливості для працевлаштування.

Та звернемо увагу і на інші соціальні переваги: розвиток транспортної та інших інфраструктурних складових міст, сплеск розвитку спорту на місцях, відкриття у фітнес-клубах дитячих секцій і гуртків (в Одесі навіть підписаний тристоронній Меморандум між мерією, Sport Life і Sity Center про відкриття Дитячої фітнес-академії), спортивні свята, благодійні забіги, спільні програми з партнерами та інше.

За підтримки Sport Life пройшло багато міських змагань: турніри силачів серед хлопчиків в Одесі і Запоріжжі, Міжнародний турнір з художньої гімнастики у Львові, перший Чемпіонат України зі сквошу серед юніорів, Міжнародний юніорський чемпіонат зі сквошу, турнір з міні-футболу на футбольних полях Sport Life, дружні зустрічі команд Запоріжжя і Дніпра на кращих футбольних полях Sport Life Football Arena. Sport Life — надійний партнер загальноукраїнських заходів, таких як забіг з перешкодами «Гонка нації», тенісний турнір для дітей. Грандіозним пів марафоном завершився біговий сезон у Львові, мережа також підтримала збірну України з баскетболу.

Не має сумнівів, фітнес-клуби Sport Life дуже корисні для соціуму. Мешканці наших міст воліють відвідувати саме їх, адже там кожен може обрати той спортивний напрям, який відповідає віковій категорії, рівню фізичної підготовки і очікуваним результатам. Всім відвідувачам надається унікальна можливість не тільки познайомитися з переліком послуг, що надаються, а й випробувати свої сили у будь-якому виді занять. І, у разі вибору, у парі з тренером можна розпочати тренування. Усі заняття проходять під керівництвом досвідчених інструкторів, що є беззаперечним плюсом, тому що саме вони допомагають зробити тренування найбільш ефективними, підбираючи при цьому для кожного відвідувача індивідуальний підхід. 

Вочевидь, якщо продовжувати зміцнювати цю спайку — взаємовигідний інтерес для сторін плюс соціальні програми у рамках розумної цінової політики, то відчутний результат обов`язково з`явиться — доведено Sport Life

«Бренд року» — «якір» для партнерів

Не випадково саме група компаній Sport Life третій рік поспіль стає переможцем Всеукраїнської премії «Бренд року-2016». Цього разу визнаний лідер спортивної індустрії №1 в Україні було названо кращим у номінації «Бездоганна репутація» у категорії «Мережа спортивних комплексів». А оскільки мережа все активніше крокує у регіони, то цілком закономірно, що фітнес-клуби Sport Life стали володарями звання «Бренд року» у Вінниці і Кременчуці.

Як показує не тільки український, а й американський досвід (а саме за американською моделлю збудована мережа фітнес-клубів Sport Life), фітнес-клуби потрібні усюди. У сучасному світі комерційної нерухомості без спортивних майданчиків не обійтися. Стримуючим фактором у розвитку фітнес-індустрії є відсутність якісних майданчиків для організації фітнес-клубів. Під якісними майданчиками менеджмент Sport Life розуміє об`єкти площею 2-8 тис. м², обов`язково — з можливістю організації басейнів, які будуть затребувані мешканцями міста (за статистикою, 50% клієнтів відвідують саме басейни і це — ключовий фактор при прийнятті рішення придбання карти фітнес-клубу). Попит на такі послуги росте, відповідно, важливо мати перспективу розвитку і будівництва відповідних об`єктів. 

— Девелоперам час переглянути проекти і заточити їх під нового орендатора, — вважає засновник групи компаній об`єкту Дмитро Єкімов. — Фітнес-оператор — не той орендар, який буде приносити власнику надприбутки. Та це – золотий фонд, адже ми заходимо не на 3 місяці, а на 15 років. Це «якір», здатний залучити до об`єкту нерухомості значний потік додаткових клієнтів. Наприклад, якщо наш фітнес-клуб увійде до структури ТРЦ, то власники збільшать відвідуваність об`єкту на 5-7%. Наші кращі фітнес-клуби генерують потік в 1 000 000 відвідувачів на рік, що можна порівняти з невеличким ТЦ, — отже, Sport Life стає не просто «якірним», а «супер-якірним». 

Результати соціальних опитувань, що регулярно проводяться, показують: відвідувачі ТЦ, ТРЦ, БЦ у рівній мірі готові витрачатися як на покупки, так і на заняття у фітнес-залі. Для власників ТЦ, ТРЦ, БЦ є ще один приємний «бонус» — надаючи Sport Life свої майданчики в оренду, вони автоматично переходять до шанованого розряду соціально активних, адже при цьому реально допомагають розвитку спорту, залученню співвітчизників до здорового образу життя. 

Тенденції ринку житлової нерухомості свідчать про те, що покупці житла стають все вимогливішими: їм вже недостатньо квартир з гарним плануванням. До «пакету» переваг при придбанні житла у ЖК все впевненіше входить навколишня інфраструктура, зокрема, можливість займатися спортом у розташованому поблизу фітнес-клубі практично « у капцях». Досвідчені забудовники ринку житла не тільки вже прийняли до відома цю тенденцію, а й взяли курс у цьому перспективному напрямку. «Це — правило гарного тону, якщо ви будуєте житло класів комфорт плюс і вище, — вважає Валентин Яроменко, володар консалтингової компанії, яка управляє продажами будівельної компанії «Ріел». — Якщо у вас у комплексі не має фітнесу, це, скажемо так, викликає здивовані запитання і достеменно не додасть вам плюсів». 

За підсумками року, що минув, Sport Life з повним правом може пишатися своїми набутками: відкрито 50-й фітнес-клуб, мережа, постійно розвиваючись, включає в себе 100 басейнів, 120 тренажерних залів, 150 залів для аеробіки, йоги і танців, 35 дитячих клубів. І це — далеко не межа: до відкриття готуються іще 20 клубів, а курс взятий на сотню! Засновник групи компаній Sport Life Дмитро Єкімов відзначає: «Такий результат — підтвердження вірності обраної стратегії розвитку в Україні широкої мережі фітнес-клубів, співпраці з ТРЦ та іншими комерційними структурами, відкриття дитячої сквош-академії. Якщо ця програма буде реалізовуватись у подальшому і вдасться залучити до участі у неї мільйони українців, це буде справжнім визнанням того, що наш фітнес з успіхом крокує по Україні!»

Джерело: stolyca.com.ua

Читати далі...